27 Mayıs 2015 Çarşamba

Herşeyden biraz...

Makyaj blogu, ne giydim ne giysem blogu, yemek blogu, spor günlüğü, dekorasyon ile ilgili zevklerimi paylaştığım bir blog ve daha uzayıp giden bir sürü konu ile ilgili blog,.... Uzun zamandır herşeyle ilgili yazma isteği var içimde.. Bir türlü başlayamıyorum çünkü hangisini en çok yapmak istediğimi bulamıyorum. Herkesin çeşit çeşit ilgi alanı var ve ben de herkes gibi biriyim ... Dolayısı ile  hepsini yapmak istediğimi fark ettim ve  "all i need is everything" conseptli bir blog yazmaya karar verdim. ilgisini çekip okuyan olursa bu karışıklık içerisinde kafası karışabilir zira benim kafam epeyce karışık :) Not defterleri bile çok karışık olan bir kadının blogu nasıl olacak ben de merak ediyorum ve ilk olarak şu aralar evime uygulasam ama nasıl uygulasam diye düşünüp durduğum bir dekorasyon önerisi üzerine yazacağım... 

Vahşi Hayvan figürlerinin 2015 yılında ev dekorasyonunda trend olmuş ben aslında 2014'de Mudo Conseptte gördüğüm bir geyik kafası ve Zara Home da rastladığım bir at kafası ile buna merak saldım. Türkiyede bu tarz ürünleri bulmak oldukça zor ve çok pahalı ürünlerle karşılaşmak ancak mümkün oluyor. 

Nerden ne alabilirizin yanı sıra ileleyen günlerde çeşitli "do it yourself" projeleri de yazmaya çalışacağım..

Benim ilgi alanım boynuzlu duvar figürleri olsada boynuzları ve hayvan figürlerini hemen hemen herseyin üzerinde görmek mümkün ve bence evlere çok eğlenceli bir hava katmakta... 




Duvar figürleri olarak kullanmak çok pratik olsa da çok geniş alanlara ihtiyaç duyulması gibi bir handikapı var ancak bu güzel geyik kafasına bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim...
Duvar Figürleri olarak boynuzlu hayvanları kullanmak çok trend. Böyle büyük figürler için çok geniş alanlara ihtiyaç duyacak olmamız çok üzücü...

Yatak odalarının baş aksesuarı olmak yolunda emin adımlarla ilerliyorlar çünkü takı asmak için çok uygunlar...

Eğlenceli odalar yaratmak için renkli kombinler yapılabilir.

Rengarenk odaların yanı sıra tarz ve sofistike odalar içinde birebirler... 

Bu yazı ya geyik kafalarından bahsetmek için başlamıştım ama ciddi anlamda araştırma yapınca beni asıl cezbeden figürün buffalo kafası olduğunu keşfettim :)

Türkiyede bu tarz ürünleri bulmak oldukça zor ama yurtdışı online alışveriş sitelerinde her türlü boynuzlu hayvan kafasını bulmak mümkün. Shipping fiyatları ve minimum alışveriş sayıları yüksek olduğu için ben öncesinde kendim yapmayı deneyeceğim. Becerebilirsem burda sizinle paylaşacağıma söz veriyorum :)

Reklam kampanyalarında da kullanılıyorlar... tabiki biz sentetik ve gerçekçi ürünlerden tarafız değil mi?

Bu perde tutacağını çok beğendim... yine online bir sitede 50 dolara satılmakta...
Daha uygun fiyatlı dekorasyon önerisi olara da bole kıyafetli geyiklerin baskıları neden olmasın???

İşte benim favori kullanım önerim bu :) Dreamcatcherlar ve buffalo head :) Ve bunun rengarenk kullanımı ... ileride dreamcatcher diy çalışması da deneyeceğim gerçekten çok güzel öneriler var bu konuda...

Evim bu kadar büyük dekorasyon önerileri için uygun değil diyorsanız koltuğunuza atacağınız yastıklar ve sehpaların üzerine koyacağınız minik figürlerle eviniz bambaşka bir hal alabilir. Bazen küçük dokunuzlar bile modunuzu değiştirebilir... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder